10 راه آسان برای کسب درآمد با ارز دیجیتال
نوشته شده توسط : علیرضا

همه افراد برای کسب درآمد وارد حوزه ارز دیجیتال می شوند، اما همه آنها تا انتها در این مسیر نمی مانند. بسیاری از مردم به راحتی از این کار دست می کشند یا به دلیل افزایش موارد کلاهبرداری ارز دیجیتال، به نوعی به دام می افتند.

در حقیقت، روش های زیادی وجود دارد که که می توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال درآمد قانونی داشته باشید. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم که برخی از روش های اثبات شده در زمینه کسب درآمد با ارز دیجیتال را به شما آموزش دهیم. ما تعداد کمی از این روش ها را پیدا کردیم، اما مطمئن باشید که آنها بسیار روش های خوبی برای کسب درآمد هستند. بدون هیچ نگرانی، در زیر 10 روش برای کسب درآمد با ارز دیجیتال وجود دارد.

1. خریدن و هودل کردن

این روش رایج ترین راه کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است.

این روش رایج ترین راه کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است. بیشتر سرمایه گذاران سکه هایی مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، ریپل و سکه های دیگر را خریداری می کنند و منتظر می شوند تا قیمت آنها افزایش پیدا کند. وقتی قیمت آنها زیاد می شود، سکه های خود را با سود می فروشند.

این استراتژی سرمایه گذاری نیاز به شناسایی دارایی های با ثبات تر و ناپایدار دارد و ارزش آنها می تواند به سرعت تغییر کند و در نتیجه منجر به سود معینی می شود. ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم برای حفظ نوسانات قیمت معین شناخته می شوند، بنابراین، آنها می توانند به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن در این زمینه در نظر گرفته شوند.

با این حال، شما از تجارت هرگونه دارایی که احساس می کنید ارزش آن در حال افزایش یافتن است، استقبال می کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هودل کردن، هر ارز دیجیتالی را که در آن سرمایه گذاری می کنید به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

همچنین، نیازی نیست که گران ترین ارز دیجیتال را برای سود آوری خود خریداری کنید. هزاران آلت کوین کوچک وجود دارد که قیمت آن ها به طور مناسب تغییر می کند. در نظر داشته باشید که ترکیبی از تمام سکه ها را خریداری کنید که دارای ارزش مناسب در آینده بوده و فقط در صرافی ها محبوب نیستند.

بیشتر بخوانید: آلت کوین‌ به چه معناست؟

2. درآمد از طریق سود ارز دیجیتال

آیا می دانید که می توانید ارزهای دیجیتال را بخرید و آنها را برای سودآوری نگه دارید؟ تعدادی سکه وجود دارد که برای خریدن و نگه داشتن دارایی های دیجیتال آنها به شما سود پرداخت می کنند. بهترین نکته درباره پرداخت سود این سکه ها به دارندگان این است که حتی لازم نیست آن را در بازار سهام قرار دهید و یا آنها را در کیف پول خود بگذارید.

چند نمونه از سکه هایی که به شما سود پرداخت می کنند شامل COSS، CEFF، NEO، KUCOIN و دیگر موارد می شوند. درست مانند بازار سهام، نه لزوما تمام این سکه ها، برای خریداری مناسب هستند. باید آنچه را به نظر می رسد با اهداف سرمایه گذاری شما مطابقت دارد، تجزیه و تحلیل کنید و سپس یکی از آنها را انتخاب کنید.

3. مستر نودهای ارز دیجیتال اجرا کنید

این ها نودهای کاملی هستند که به اپراتورهای نودهای مختلف انگیزه می دهند تا نقش خود را در کنترل یک بلاک چین ایفا کنند.

این ها نودهای کاملی هستند که به اپراتورهای نودهای مختلف انگیزه می دهند تا نقش خود را در کنترل یک بلاک چین ایفا کنند. به عبارت دیگر، مستر نود یک نود کامل ارز دیجیتال یا کیف پول رایانه ای است که سابقه فعالیت های یک بلاک چین را نگهداری می کند. ایده پشت مستر نودها از نظر ماهیتی کمی فنی است، اما در زیر توضیح ساده ای برای شما آورده شده است:

راه اندازی مستر نودهای ارز دیجیتال یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد در این فضا است. اما دقیقا چگونه از این راه درآمد کسب کنیم؟ بسیاری از ارزهای دیجیتال به اپراتورهای نود پول پرداخت می کنند تا سابقه فعالیت های آن ها را بر روی بلاک چین های خود نگهداری کنند.

از آنجا که این فرایند پیچیده است و به فردی نیاز دارد که حداقل تعداد مشخصی از سکه ها را تحت مستر نودهای خود نگهداری کند، پلتفرم های ارز دیجیتال ترجیح می دهند برون سپاری این سرویس را برای پرداخت هزینه به اپراتورهای مستر نود اختصاص دهند. نمونه هایی از ارزهای دیجیتال که دارای مستر نود می باشند شامل دش و PIVX می شود.

بیشتر بخوانید: بلاک چین (Block Chain)

4. ارزهای دیجیتال در گرو

این روش دیگری برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است.

این یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال است. این روش یک پتانسیل مضاعف از طریق افزایش قیمت و پرداخت سود سهام حاصل از کوین‌های منتخب، در قبال مبالغ سرمایه گذاری شده (یا گواه اثبات سهام) در دارایی‌های دیجیتال آنها را ارائه می‌دهد.

این جمع آوری و یا به عبارتی گروگذاری، شامل نگه داشتن کوین‌ها در یک کیف پول لایو و یا آنلاین است؛ بنابراین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید کوین‌های بیشتری برای افزایش امنیت آن شبکه ارز دیجیتال خاص به دست بیاورید. بعضی از نمونه‌ کوین‌های قابل جمع آوری و گروگذاری شامل PIVX، NAV Coin، Decred، Neblio و بسیاری از موارد دیگر می‌شود.

5. خرید و فروش روزانه

بیش از 80% از سرمایه گذاران ارز دیجیتال بر این باورند که تنها راه موثر برای کسب درآمد در این فضا، خرید و فروش روزانه این ارزها است. اما آنچه اکثر آنها نمی دانند این است که خرید و فروش روزانه چیزی بیشتر از نگه داشتن آن دارایی تا زمان افزایش قیمت آن می باشد.

زمان زیادی طول می کشد تا بتوان خرید و فروش روزانه ارز دیجیتال را به طور کامل یاد گرفت، اما از همه مهم تر، شما باید مهارت های تحلیلی و فنی مناسبی داشته باشید. لازم است نمودارهای بازار را در مورد عملکرد دارایی های ذکر شده تجزیه و تحلیل کنید. شاید این مهم ترین روش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال باشد اما من معتقدم این روش یکی از با ارزش ترین آنها است.

امروز می توانید خرید و فروش روزانه را در هر صرافی شروع کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در یک صرافی ثبت نام کنید، برخی از سکه ها را خریداری کنید و آنها را به خوبی بررسی کنید.

نکته: اگر می خواهید به صورت روزانه خرید و فروش ارز دیجیتال انجام دهید، با استفاده از روش های فنی و اصلی، هنر تجزیه و تحلیل سهام را یاد بگیرید زیرا آنها به طور گسترده برای ارزیابی تمام دارایی های معامله شده استفاده می شوند.

بیشتر بخوانید: از کجا بیت کوین خریداری کنیم؟

6. انجام کارهای کوچک

اگر وقت اضافی دارید، می توانید برخی از کارهای کوچک را نیز برای افراد یا پلتفرم های ارز دیجیتال انجام دهید و برای این کار پول دریافت کنید.

اگر وقت اضافی دارید، می توانید برخی از کارهای کوچک را نیز برای افراد یا پلتفرم های ارز دیجیتال انجام دهید و برای این کار پول دریافت کنید. این کارها می توانند به طور گسترده ای متفاوت باشند. به عنوام مثال می توانند آزمایش اپلیکشین ها، مشاهده تبلیغات، انجام نظرسنجی ها، تماشای فیلم ها و موارد دیگر باشد. می توانید از سایت هایی مانند Bitcoins Rewards، Coinbucks یا Bituro این چنین کارها را انجام دهید.

7. برای شرکت های ارز دیجیتال کار کنید

این یک روش رایج کسب درآمد از این بخش است. هر فردی می تواند با هر ظرفیتی برای یک شرکت ارز دیجیتال کار کند. شما می توانید یک بازاریاب اینترنتی، تولید کننده محتوا، طراح وب و یا موارد دیگر باشید. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که نیازهای آن ها را شناسایی کنید و به آن ها نشان دهید که مهارت های شما چگونه می توانند به حل یک مشکل کمک کنند.

بهترین موضوع در مورد کار برای پلتفرم های ارز دیجیتال این است که به احتمال زیاد شما از راه دور برای شرکت کار می کنید و به شما این امکان را می دهد که از مزایای کار در فضای شخصی خود بهره مند شوید. به غیر از این، بیشتر شرکت های ارز دیجیتال بسته های رقابتی را ارائه می دهند و اگر به شما یک فرصت برای کار کردن با سایر افراد داده شد، سعی کنید این فرصت را به هیچ عنوان از دست ندهید.

در زیر چند نمونه از پلتفرم هایی که برای خدمات ارائه شده در دارایی های دیجیتال به شما پول پرداخت می کنند، آورده شده است:

  • coinality
  • bitWAGE
  • JobsforBitcoin
  • Angle.co
  • XBTFreelancer
  • Coinworker

این شرکت‌ها پرداختی‌های خود را بر مبنای کریپتو ارائه می‌دهند. بنابراین این بدان معناست که ارزش درآمد‌های شما در طی چند روز، اگر نه در چند ساعت، می‌تواند به بیش از دو برابر برسد.

بیشتر بخوانید: فراخوان شرکت پرداخت مالی اسکوئر

8. آربیتراژ ارز دیجیتال

بخش ارز دیجیتال تا حد زیادی فارغ از قید و بندهای قانونی است. این امر منجر به تغییرات زیادی در زمینه ارزیابی دارایی‌ها، قیمت گذاری محصولات و غیره شده است. اکثر صرافی‌ها در تعیین قیمت دارایی‌های لیست شده خود، مختارانه تصمیم می‌گیرند و این موضوع باعث به وجود آمدن فاصله زیاد بین ناپایداری و قابلیت تبدیل به پول دارایی‌ها شده است.

اگر به خوبی در این زمینه تحقیقات صورت بگیرد، یک فرد می‌تواند از طریق خرید از منابع ارزان قیمت و فروش در صرافی‌های بیش از اندازه گران قیمت، از این نوسانات قیمت منفعت ببرد. این تا حد زیادی، چیزی است که آربیتراژ را توصیف می‌کند.

اگر حاصل تحقیقات خود در این زمینه را مورد بررسی قرار دهید، می‌توانید هر چیزی را بین ۵ تا ۳۰ درصد از نظر تفاوت قیمتی در صرافی‌های مختلف پیدا کنید. ثبت نام کردن در پلتفرم‌های مختلف را در نظر داشته باشید و قیمت دارایی‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید یک گستره تغییرات معنا‌دار در راستای سرمایه گذاری پیدا کنید.

9. فاست های ارز دیجیتال

فاست های ارز دیجیتال به اندازه کافی محبوب نیستند، اما روش مناسبی برای کسب درآمد هستند.

سایت های فاست رمزارزها هنوز آنچنان رایج نشده‌اند، اما در عین حال ابزاری مناسب برای درآمدزایی هستند. فاست‌های بیت کوین رایج‌ترین آنها هستند و آنها اساسا یک سیستم پاداش‌دهی هستند که در قالب یک وب سایت و یا برنامه اجرا می‌شوند و در قالب ساتوشی، پاداش‌هایی را به کاربران واجد شرایط ارائه می‌دهند.

یک ساتوشی، یک صدم از یک میلیونیم بیت کوین است. این پاداشی است که در ازای انجام کاری مانند در اختیار قرار دادن سیستم شخصی و یا انجام هر کار دیگری که مورد نیاز برنامه و یا وب سایت است، پرداخت می‌شود.

این وظایف همچنین می‌توانند در قالب کارها و فعالیت‌های سرگرم‌کننده مثل بازی کردن، تماشای ویدئوها و یا مشاهده تبلیغات خاص باشد. هر وظیفه‌ای که به انجام برسد، بخش کمی از بیت کوین را برای شما به ارمغان خواهد داشت. شاید لازم باشد تا شما تعداد نسبتا زیادی از این وظایف را به انجام برسانید تا بتوانید درآمد محسوسی از فاست‌های ارز دیجیتال را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ساتوشی ناکاموتو کیست؟

10. تولید محتوای ارز دیجیتال

در طول یک دهه گذشته، محتوا به یکی از موثرترین راه های رساندن پیام به مشتری های واقعی یا بالقوه شما تبدیل شده است. اگر شما نیاز به راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید دارید، محتوا بهترین روش برای انجام این کار است. به ویژه این که بخش های ارز دیجیتال به دلیل این واقعیت که بیشتر پروژه ها مجازی هستند، به بازاریابی محتوا وابسته هستند.

بنابراین ممکن است استفاده از روش های متداول بازاریابی برای رسیدن به هدف مخاطب امکان پذیر نباشد. در همین جا است که فرصت ها نمایان می شوند. می توانید محتوای فیلم، اینفوگرافیک یا محتوای نوشتاری را برای انواع مختلف ارزهای دیجیتال درست کنید. برخی از وبسایت هایی که به طور منظم برای سازندگان محتوا در فضای ارز دیجیتال بستری را فراهم می کنند شامل Yours، Y'alls و Steemit می شود.

11. یک مورد دیگر:

در نظر گرفتن ارز دیجیتال به عنوان یکی از روش های پرداخت.

اگر شما یک تاجر هستید، فرصتی برای کسب درآمد قابل قبول از طریق ارز دیجیتال دارید. آمار و ارقام نشان می دهد که برخی از قیمت ارزهای دیجیتال در طی یک روز به میزان 100 درصد در بازار افزایش یافته است و سرمایه گذاری های بسیار کمی باعث شده اند که سود آنها در چندین سال 100 درصد افزایش پیدا کند.

تنها کاری که باید انجام دهید، شناسایی بهترین وبسایت برای دسترسی به پرداخت های ارز دیجیتال می باشد. در زیر چند مورد از این وبسایت ها برای شما آورده شده است:

  • CoinBank
  • BitPay
  • CoinGate
  • SpectroCoin

نتیجه گیری

بنابراین، آیا می توانید با با ارز دیجیتال درآمد کسب کنید؟ در این مقاله سعی کردیم تا به این سوال شما پاسخ دهیم.

اکنون شما 11 روش برای کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال دارید. یکی از این روش ها را انتخاب کنید و تاثیر آنها را ببینید.





:: برچسب‌ها: کسب درآمد با ارز دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: